Odp: Skasowałem zawartość krążka CDR ?

Autor: Tomasz Jaskowiec (jaskowiect_at_pharmag.com.pl)
Data: Tue 20 Mar 2001 - 11:35:00 MET

> Jaki program uważasz za porządny? Czy nie mogę tego zrobić przy pomocy
Easy CD
> Creator?

Porzadny program to np. Nero,WinOnCD, ale o ile pamietam to
w EasyCD mozesz pominac pierwsze okienko proszace o wybranie
typu projektu, potem juz tylko z menu robisz Import Session. Wybierz te
sesje na ktorej bylo cokolwiek widac np:

1-2-3
    ^

1-2-3-4
       ^

czyli najprawdopodobniej przedostatnia (nie wiem czy nie robiles z tym
CD-kiem jeszcze
czegos ;-)

> Proszę o więcej szczegółów

PS
    do Marcina Z (bo nie chce mis sie 2 razy pisac) oburzonego
    W Red/Orange/Yellow Book nie ma FAT'u,
    jest za to Directory Block, Rock Ridge i inne bajery
    odpowiedzialne za strukture danych na CD-ku.