Re: Co z AMD DURONEM

Autor: Rafal (r_afal_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 20 Mar 2001 - 11:25:05 MET

Użytkownik "Rafal" <r_afal_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> Uzytkownik "MGB" <mgb_at_poczta.onet.pl> napisal w wiadomosci

> to przeczytaj _dokladnie_ watek od poczatku i sam powiedz co bys napisal

jeszcze jedno, mialem kiedys amd k5-90 i nie narzekalem, tylko kilka rzeczy
nie dzialalo m.in. program ksiegowy mojej mamy ;-), ale mi sie podobal...
potem spotkalem qmpla a on by amd za darmo nie wzial.... no i mozg mi troche
przylasowal, ale jakis czas temu zlozylismy z kuzynem dla niego durona na
msi i calkiem spoko hula :)

Rafal