AC97 jeszcze raz

Autor: Cyrano (cyrano_at_klub.chip.pl)
Data: Tue 20 Mar 2001 - 07:59:44 MET

Próbowałem wielu rzeczy jednak wciąż i w "oryginalnym , i w
windowsowym" dosie nie mam dźwięku. komp zachowuje się tak jakby grał -
tylko nie słychać (cholernie zabawne!). Gdy odpalam rzeczone gry (tak
Doomoidy jak i dziecięca klasyka) pod
windowsami to też nie gra. Raz przy jakichś rozpaczliwych ustawieniach,
których już nie pomnę pod win grało dosłownie parę sekund i przestawało(?).
W programach windowsowych - wszystko działa. Moja płyta to chwalony przez
wielu ECS K7VZA. Jakiś trefny egzemplarz czy cuś?
Pozdrawiam - cześć.
Cyrano