Re: Athlon czy Duron pomocy!!!

Autor: Greg (grandalf_at_polbox.com)
Data: Tue 20 Mar 2001 - 08:05:36 MET

Użytkownik "Raveman" <Raveman_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> Mam problem co wybrać do mojego kompa Durona (800-900Mhz) czy Athlona
> (800-900Mhz).

Ciezko juz kupic takie procesory (Athlony 800-900), na dzien dzisiejszy
najmniejszy Athlon to 950, IMHO dla przecietnego uzytkownika najlepszym
rozwiazaniem jest teraz Duron 800.

> Czy wybrać płytę Microstara czy Abit'a.

Mialem zarowno jedna jak i druga. Musze powiedziec ze ABit ostatnio bardzo
obnizyl loty - plyta (KT7A) wykonana jest ponizej krytyki, troche sie trzeba
nameczyc zanim wszystko na niej zacznie sensownie dzialac (szczegolnie jesli
masz wiecej urzadzen niz tylko sama karta grafiki na AGP i karta muzyczna :)
Microstar to kompletnie inna sprawa (mowa o Turbo) - naprawde dobra
stabilnosc i bez porownania lepsza kompatybilnosc - szczerze polecam.