Re: Co z AMD DURONEM

Autor: PhoeniX (najbergg_at_kki.net.pl)
Data: Tue 20 Mar 2001 - 02:21:40 MET

> i tu nie podzielam entuzjazmu... uch, ach jaki to amd wspanialy..., a
intel
> to drogi i w ogole...

Drogie i mało wydajne (mówie o Celeronie FCPGA).

> ceny intela ostatnio bardzo spadly!

I tak są droższe od produktów AMD.

> a take
> bezgraniczne zauroczenie duronem jest calkowicie bezsensowne

Nie bezgraniczne zauroczenie ale fakty jakie przemawiają za AMD.
Porównaj wydajność Durona z Celeronem przy okazji porównując ich ceny.
Podobnie jest przy Athlon us PIII.

ps.
Jak się dowiedziałem Duron nie ma zabezpieczenia termicznego w
przeciwieństwie
do Celeronów :-) Plus dla Intela :-)

--
Pozdrawia