Abit VH6 II i skaner Plustek P12 - brak współpracy!

Autor: Dariusz Michalski (mdaro_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 20 Mar 2001 - 02:25:22 MET

Te dwie rzeczy nie chcą ze sobą współpracować - nie można nawiązać komunikacji ze skanerem. Poprzednio miałem identyczną konfigurację tylko inną płytę i skaner działał. Odkąd założyłem Abita klęska. Inne skanery EPP działają u mnie bez zarzutu. Skaner gdzie indziej też chodzi. Wymieniłem płytę na inny egzemplarz a P12 dalej ani drgnie. Port LPT jest ustawiony prawidłowo, formatowanie, przeinstalowanie Windows, najnowsze service packi Via i sterowniki do Plustek P12 i nic. Może ktoś wie co tu jest grane. Pomocy!