Re: Ciemny obraz w Dosie

Autor: An (niebiesko_oka_at_go2.pl)
Data: Tue 20 Mar 2001 - 01:56:31 MET

Uzytkownik "Pawel" <pawcik_at_poznan.multinet.pl> napisal w wiadomosci

> monitor raczej nie bo w windowsie jest wszystko w porzadku
> a posiadam taki stary dosyc 14 calowy Tatung

Gdyby obraz byl ciemny w Winie jak i w dosie to pomogla by pewnie
nawilzona szmatka , ja nie moge Ci pomoc :-(
Twoj problem jest bardzo ciekawy , zakladajac ze rzeczywisty ,
mam na mysli to ze moze cisniesz nam kity !!!

Pozdrawiam
An