Re: częste wywrotki win i programow

Autor: PhoeniX (najbergg_at_kki.net.pl)
Data: Mon 19 Mar 2001 - 02:37:42 MET

> Dodatkowo zauważyłem,
> że fotografie wyświetlane sa z "dziurami"
> brakuje pojedynczych pikseli w obrazkach.
> Mam zainstalowane jakieś ubiegłoroczne detonatory do TNT

Sprawdz chłodzenie karty graficznej oraz procesora.
Jeśli na TnT nie masz wentylatora to go zamontuj.
Miałem dokładnie coś takiego na TnT1 jak się przegrzewała.
Zamontowałem wentylator od 486 i chodzi OK do dzisiaj.
Problem ze stabilnością jaki opisałeś miałem również na AMD K6-2
który miał nużki upaprane z oleju i pasty silikonowej jednak nie sądze
aby to było przyczyną braku stabilności Twojego sprzęta :-)

--
Pozdrawia
file://==PhoeniX==\\