Re: częste wywrotki win i programow

Autor: Michal Sztuk (sztuk_at_wp-sa.pl)
Data: Mon 19 Mar 2001 - 01:02:36 MET

uruchom winde w trybie awaryjnym i sprawdz czy przechodzi test himem.. jak
nie przejdzie i sie wysypie masz problem z pamieciami.. moga byc uszkodzone
(ustaw w BIOS pamieci na SPD albo Auto.. niewiem jak jest na tym Twoim GA)
zainstaluj nowe sterowniki do nVidii (nie 6.50 do takiej starej karty to
zainstaluj 5.32 np) sprawdz przerwania.. (najlepiej wlacz PnP OS w BIOS i
ustaw na szywno IRQ5 dla ISA - zajmie ci ja Live), zainstaluj tez nowe
sterowniki do Live'a.
Zweryfikuj czy dobre masz napiecie ustwione na przelotce.. albo najlepiej
wsadz innego proca (slotowego)... jak masz mozliwosc. Sprawdz czy to
przypadkiem nie ta przelotka sypie.. nie mam zaufania do takich wynalazkow.
Aha rozumiem ze komputer chodzi normalnie (bez zadnego zylowania, krecenia
FSB itd?)

Pozdrawiam

Michal Sztuk
sztuk_at_vobis.pl