wd caviar big/weird problem :)))

Autor: soloman (sooloman_at_go2.pl)
Data: Mon 19 Mar 2001 - 16:49:43 MET

no ok... jak cos pokrecilem w temacie to bez komentarzy pls :))
mam taki dosyc zabawny problemik, moze ktos sie juz z tym spotkal... moj
dysk to western digital caviar ( kodu nie pamietam )
13GB ATA 66 RPM - 5400... otoz ostatnimi dniami dysk ten w czasie normalnej
pracy wylaczal sie i wlaczam samorzutnie - tzn tak sam z siebie - na kilka
sekund po czy wracal do zycia ( albo i nie :)))
no nic - postanowilem rozebrac kompa - i poogladac czy to moze nie kabelki
zasilania, ale nie... no ale jak juz nad nim sie tak pastwilem to wzialem go
porozpinalem i chcacy/niechcacy zmienilem zmienilem zworki z MASTER na CABLE
SELECT i... DZIALA NORMALNIE!!!
Jak sie okazalo dysk dziala spoko przy ustawieniu zworek na CS lub STAND
ALONE, ale nie dziala w ogole lub sie wylacza po chwili przy ustawieniu jako
MASTER albo SLAVE....
co moze byc tego przyczyna... wczesniej wszystko bylo ok!!!
aha moja plytka to ECS P6BAT ( VIA 693 ) i raczej jej o wine nie podejrzewam
( btw swietna plyta jak za taka cene ).
pozdrawiam
soloman
soloman_at_go2.pl