Re: Soltek 75KV+ (Socket A)

Autor: Darek (darek_at_writeme.com)
Data: Mon 19 Mar 2001 - 15:39:52 MET

> Pedro wita.
>
> Przeciez facet Cie nie pyta co wolisz!
> Ja od dwóch tygodni katuje tego Soltka i nic mu nie jest. Jest to okres
> bezzwisowy (W 98), czego nie moge powiedziec o poprzedniej maszynie.
> A teraz powiem dlaczego od dwóch tygodni. Bo MSI (Socket 7) rozlozyla mi
> starego kompa, który nie byl jeszcze wcale taki stary - nie chcialbys
> dostac w prezencie zwlok tej MB?
> Pewnie mialem tylko pecha, ale kosztowalo mnie to pare zlotych i mam przez
> to mieszane uczucia co do tej firmy.
> Nie twierdze przy tym , ze plyty MSI sa ogólnie zle, ale nie widze powodu
> [...]
Witam !
Jesli juz tak skatowales tego Solteka :-), to mam nadzieje, ze mi pomozesz.
Mam Solteka KAV-X, Win 98 SE, karta Voodoo 5500, Duron 700 i za cholere nie
moge uaktywnic AGP x4 w Windozie. W biosie jest x4 enable, a w windowsie
WCPUID pokazuje AGP x1 x2 x4 supported, a tylko x2 current. W programie
diagnostycznym karty tez jest tylko x1 i x2, a x4 jest nieaktywne. Mam via
4in1 4.28.
Darek.