Re: Soltek 75KV+ (Socket A)

Autor: Don Pedro (donpedro_at_yoyo.pl)
Data: Mon 19 Mar 2001 - 01:22:01 MET

Użytkownik MGB <mgb_at_poczta.onet.pl> w wiadomooci do grup dyskusyjnych
napisał:6mbabt80jtii7tbnhuv0vf8vip5ckn3nku_at_4ax.com...
> Hi!

> Wole MSI.
>
> --
> - mgb_at_priv.onet.pl - |"Wroga najlepiej zabic z duzej odleglosci,
> - ICQ #49474044 ---- | bez ostrzezenia, strzalem w plecy. O honor
> - GG #133936 ------- | nalezy dbac jedynie wsrod przyjaciol."

Pedro wita.

Przeciez facet Cie nie pyta co wolisz!
Ja od dwóch tygodni katuje tego Soltka i nic mu nie jest. Jest to okres
bezzwisowy (W 98), czego nie moge powiedziec o poprzedniej maszynie.
A teraz powiem dlaczego od dwóch tygodni. Bo MSI (Socket 7) rozlozyla mi
starego kompa, który nie byl jeszcze wcale taki stary - nie chcialbys
dostac w prezencie zwlok tej MB?
Pewnie mialem tylko pecha, ale kosztowalo mnie to pare zlotych i mam przez
to mieszane uczucia co do tej firmy.
Nie twierdze przy tym , ze plyty MSI sa ogólnie zle, ale nie widze powodu by
je na Twój sposób robic z nich ideal.