Re: Meczacy obraz na TV z wyjscia TV w TNT.

Autor: Tomasz Jaskowiec (jaskowiect_at_pharmag.com.pl)
Data: Mon 19 Mar 2001 - 15:05:20 MET

> Chodzilo mi oto ze wszystkie linie sa wyswietlane z taka wlasnie
> czestotliwoscia
> W przypadku przeplotu wyswietlana jest co druga linia. Czyli 50 Hz / 2
daje
> nam 25 razy wszystkich lini na sekunde

Wszelkie karty typu DUAL maja zduplikowany jak nazwa wskazuje uklad
DAC i moga (albo raczej powinny) pracowac niezaleznie.

Podaje na przykladzie Matroxa 450 DH:
a) mam desktop w 1024x768 odswiezanie 96Hz
b) na drugim kanale mam podlaczony telewizor

Matrox kopiuje przy pomocy swoich ukladow zawartosc frame-buffera
z normalnego Desktopu do frame-buffera przygotowanego pod rozdzielczosc TV
720x576.
Drugi uklad pracuje niezaleznie od rozdzielczosci tegoz pierwszego i
synchronizuje
sie do telewizora w PAL lub SEC. 50/60Hz.

Nie ma mowy o sterowaniu telewizora lub magnetowidu inna czestotliwoscia (25
Hz ?).