Re: Smuga na CREATIVE !

Autor: Jarek Wozny (jawo_at_priv.onet.pl)
Data: Mon 19 Mar 2001 - 14:50:35 MET

zasilacz mam 230W i nie ma problemu z jakimikolwiek zwisami - karta działa
w miarę poprawnie!
zmiana odświeżania oraz rozdziałek powoduje jedynie przesuwanie oraz zmianę
kontrastu smugi

Natomiast przesuwanie na boki obrazu przy pomocy OSD monitora powoduje
przesuwanie smugi w kierunku przeciwnym do ruchu obrazu !
Jarek
jawo_at_poczta.onet.pl
Użytkownik <demoman_at_idea.net.pl> napisał w wiadomości
> Aha jeszcze jedno .
>
> Zauważyłem że masz kiepskiej klasy monitor.
>
> Spróbuj sprawdzić grafikę na jakimś lepszym monitorze lub spróbuj np.
ustawic