Re: Nalot na Gielde w W-wie

Autor: Jarek G. (Jaroslaw.Goralski_at_geo.uni.torun.pl)
Data: Mon 19 Mar 2001 - 09:13:35 MET

Dnia Sun, 18 Mar 2001 18:27:49 +0100, "DooMiniK"
<bachus20_at_poczta.wp.pl> napisal:

>Ale nie o to mi chodziło !!!
>W czasie tego typu obławy nie ma sensu wyłapywać i sprawdzać
>kogoś, kto prawdopodobnie kupił sobie czystą płytkę i przyszedł
>na giełdę ze swoim dyskiem ...
Tak sobie mysle, ze moglbys sie zdziwic... Co nie znaczy, ze ja tu
zaraz armaty antypirackie wytocze; mi chodzilo o to, ze niestety
posylanie nie-fachowcow jest bez sensu - tylko zator powstaje :)

>Liczy się, aby wyłapać tych "największcych" - jeżeli ma plecak wyładowany
>płytkami - to już trzeba się przyjrzeć delikwentowi ...
Ciekawe, czy policjant jest w stanie odroznic plyte czysta od nagranej
:)

>Też student ... ;-P
he he he... Studia to ja skonczylem (z powodzeniem oczywiscie) w
1996.. Ale nie mam patentu na 'wszystkowiedzenie', zatem... EOT.

Pozdrawiam
Jarek

email: Jaroslaw.Goralski_at_geo.uni.torun.pl
ICQ: 97111730 (jak jestem, to jestem..)
GG: 425767 (jak wyżej)