Re[2]: Nalot na Gielde w W-wie

Autor: Eric Raven (E.Raven_at_myrealbox.com)
Data: Mon 19 Mar 2001 - 08:29:10 MET

 Szczerze mówiąc nie bardzo rozumiem w czym macie problem.
 Wolelibyście, żeby każdego u kogo znajdą czyste płyty, czy HDD w
 ilości większej niż jeden od razu zgarniali, wizyta w domu, przeczesanie PC'ta pod kątem
 legalności zainstalowanego oprogramowania, itp. Naprawdę nie wiem czy
 wtedy bylibyście zadowoleni. Parę razy byłem na stadionie, i z tego
 co się zdążyłem zorientować, to handlarze z prawdziwego zdarzenia,
 przychodzą z dość dużą ilością płyt (na pewno liczoną w setkach, a nie
 w dziesiątkach). Poza tym na giełdzie grasują masowo kieszonkowcy, może to
 również na nich był nalot.

--
Pozdrowienia,
 Eric                            mailto:E.Raven_at_myrealbox.com