Re: Teac 8/8/32 czy 12/10/32

Autor: zuko / Shark von Cygnus (shark_at_post.pl)
Data: Mon 19 Mar 2001 - 00:18:29 MET

On Sun, 18 Mar 2001 13:22:01 +0100, Radosław Popławski
<radekp_at_alpha.net.pl> wrote:

>To weź 8x, nie ma sensu wydawanie pieniędzy na 12x. Za resztę wymień
>procesor i płytę.

Po pierwsze, tym co pisze producent odnośnie wymagań się nie przejmuj.
Będzie Ci działać super. A po drugie, 8x w zupełności wystarcza. Też
mam nagrywakę 8x, palę często i nie czuję potrzeby zmiany na szybszą.
I bierz tylko Teaca :) Aha, we Wrocku można dostać Teaca 8x8x32x za
499 zeta, ale nie powiem gdzie, bo nikomu nie polecam tam kupować
czegokolwiek. Ale jak jeden sklep ma tak tanio, to pewnie gdzie
indziej też można by znaleźć.

--
zuko / Shark von Cygnus
e-mail: shark_at_post.pl; http://www.zuko.prv.pl - wyciszanie wiatraków