Re: tunerTV Pixelview FM + abitkt7raid

Autor: zuko / Shark von Cygnus (shark_at_post.pl)
Data: Mon 19 Mar 2001 - 00:18:30 MET

On Sun, 18 Mar 2001 14:10:59 +0100, "Tom K." <boitano_at_poczta.onet.pl>
wrote:

> Nie wiem jaka kamera jest w zestawie Pixelview

Jest beznadziejnie badziewna. I w dodatku z tego co tu słyszałem, to
przez nią są spore zakłócenia na obrazie. Tzn. jak miałem Pixela, to
te zakłócenia były. A tu usłyszałem, że to przez tą kamerkę.

>Jesli zdecydujesz sie na Aver, (bez radia 310zl) to doplac koniecznie do
>wersji z radiem(350zl), to jest gadget ktory naprawde sie przydaje.

Dokładnie. Bardzo fajna sprawa. Jak kupisz bez radia, to szybko
pożałujesz. Aha, i też polecam Avera.

--
zuko / Shark von Cygnus
e-mail: shark_at_post.pl; http://www.zuko.prv.pl - wyciszanie wiatraków