Re: tunerTV Pixelview FM + abitkt7raid

Autor: Tom K. (boitano_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 18 Mar 2001 - 14:10:59 MET

Ja ostatnio kupilem Aver Tv/capture +FM za 350zl na gieldzie w W-wie.
,tez ma pilot, radio i mikrofon. Z tego co dowiedzialem sie od sprzedawcow
to Aver'y sa bardziej 'firmowe', tzn. mniej klopotow, leprzy support w
postaci sterownikow. Chcialem ja wykorzystywac do zgrywania filmow miedzy
innymi z kamery poprzez zlacze S-video, niestety moj P166_at_200 wystarcza
tylko dla najmniejsze rozdzielczosci: 144x76, w wiekrzej obraz mocno sie
rozmazuje i przycina.
 Nie wiem jaka kamera jest w zestawie Pixelview, ale np. moj znajomy kupowal
firmowy komputer Compaq PIII 700E, i tez dolaczona byla mala okragla kamera.
Obraz byl ciemny, zamazany, duze sniezenie.
Kiedys kupilem cyfrowy aparat Intela 640x480, 8mb ($160), mial on takze
funkcje nagrywania krotkich filmow i zarazem sluzyl jako kamera internetowa.
Porownujac do kamerki Compaqa obraz byl bardzo dobry, czuly na swiatlo i z
dobrym nasyceniem barw.
Pobawilem sie troche i oddalem do sklepu z powodu za malej rozdzielczosci
zdiec.
   Z taki tego wniosek, ze te wszystkie kamerki bardzo roznia sie jakoscia.
Jesli zdecydujesz sie na Aver, (bez radia 310zl) to doplac koniecznie do
wersji z radiem(350zl), to jest gadget ktory naprawde sie przydaje.

pozdrawiam, Tomasz K.