Re: +++ Problem Seagate U5 40GB +++

Autor: SqT (sqt_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 18 Mar 2001 - 22:12:30 MET

> widze ze wiecej ludzi ma ten problem - bios nie widzi dysku (w ogole..).
> moze zalozymy kolo samowspierania??? a moze jednak znajdzie sie ktos kto
> pomoze rozwiazac problem???
> zeby sprawe naswietlic - jestem na takim etapie prac nad tym g...nem: mam
> juz najnowszy(ostatni... '99rok) bios dal mojej plyty i dalej nie
dziala...
> co teraz???

Kumpel tez kupil ten dysk i ma jakas dziwna plyte Aristo 35-8828-01
ktora w Inecie ciezko uswiadczyc a bios jest z 98 roku i teraz jest
w kropce bo kupil go w sklepie gdzie nie ma znajomosci wiec
problemy z wymiana na inny. ups tak to jest.

wszlkie zabiegi z tasiemkami i zmiana na udma 2 nie daja pozytywnych
rezultatow.
Na innych plytach chodzi bez problemow.

Pozdrawiam.