Re: dzien po dniu czyli krecenie celerka....

Autor: Mis (mis_62_at_hotmail.com)
Data: Sun 18 Mar 2001 - 20:04:51 MET

> ostatni rekord to 112MHz przy cel600 czyli 1008MHz :)
> 1080mhz niestabilne przy 2.1V (wywalal sie w 3d od razu)

OK, zwiazalem nogi celerkowi, mam wiekszy zakres napiec.... pytanko brzmi -
jakie jest maxymalne napiecie jakie celeron wytrzyma...... obecnie chodzi
stabilnie na 960MHz przy napieciu 2,05V mysle ze przy 2 V tez by
poszedl..... tak,tak wiem ze max dla celerka II to jest 1,95V wiec raczej
wole odpowiedzi od praktykow.... czyli ile (volt) i ile
(dni/tygodni/miesiecy juz chodzi pod takim napieciem) i jeszcze jak by
dostac informacje ile godzin dziennie taki procesorek pracuje to bylbym
calkiem happy :-)

Pozdrawiam

--
Mis'