Problem z myszką

Autor: Marcin G (margud_at_poczta.wp.pl)
Data: Sun 18 Mar 2001 - 22:02:11 MET

Cześć

Czy ktoś mógłby mi pomóc w wyjaśnieniu takiego oto problemu, otóż ostatnio
moja myszka (jakaś no name) zaczyna wariować na ekranie (kursor pojawia się
nie wiadomo gdzie, wyświetla się menu jak po naciśnięciu klawisza) robi to
przez jakąś chwile poczym się uspokaja i przez kilka lub kilkadziesiąt minut
jest spokój a póżniej jest to samo. Zmiana portu z PS2 na COM'a nic nie daje
(chociaż pod PS2 robi się to troche częściej). Nie wiem czy to jest
uszkodzona płyta, mycha czy po prostu Windows98SE zaczyna
szwankować(ostatnia instalacja sierpień 2000).
Mój sprzęt to: AbitKT7-Raid, D700, 192MB, 2x15GB IBM 7200 podłączone pod
Raid ale nie pod mirror czy striping'u.

Za wszelkie porady będę wdzięczny

Pozdrawiam Marcin
mgudyka_at_poczta.onet.pl