HDD - ciekawy problem

Autor: Darken (aol_at_free.hm.pl)
Data: Sun 18 Mar 2001 - 02:38:15 MET

Cześć
Neka mnie dziwana rzecz. Mam Hdd 20 GB i 4 partycje (ustawiony na primary
master). Do tego podlanczam sobie 8 GB i 3 partycje (ustawiony na secondary
slawe). PO wyjeciu 8 GB komputer widzi mi dodatkowy naped CDrom. Pozniej za
kazdym razem musze ustawiac litere cdromu na wlasciwa a zaczym wejde do
explorera to uplywa troche czasu. Czy ktos spotkal sie z czyms takim i jak
ta niedogodnosc usunac. Prosze o porade????

 pejsik_at_interia.pl