Re: Zoltrix Sagitta&Spirit - WinModem?

Autor: Dariusz K. Ladziak (ladzk_at_waw.pdi.net)
Data: Sat 17 Mar 2001 - 21:24:05 MET

On Fri, 16 Mar 2001 22:57:13 +0100, "DON"
<webmaster_at_jur-and.lublin.pl> wrote:

>--
>ktoś
>
>Zoltrix Sagitta (i Spirit) to WinModem zapomnij o LINUXIE

Jeszcze raz powtorze - co do Spirita to i tak i nie... Jesli chodzi o
ststus prawny to winmodem cala geba, sterowniki jeno pod JSSO a
specyfikacja techniczna utajniona... Jesli chodzi o sprzet - moze nie
jest to najinteligentniejszy z modemow ale jednak spelnia minimum
wymagan na modem sprzetowy (ma wlasny DSP). tak wiec sterowniki pod
Linuksa daloby sie zrobic - jakby bylo wiadomo jak ta kosc w srodku
dziala...
Byla zreszta proba robienia takiego sterownika bez dokumentacji ale
najwyrazniej czlowiekowi sie odechcialo - to w koncu naprawde trudna
praca rozpoznaz z zewnatrz dzialanie takiego ukladu scalonego (jak na
moj gust to juz wolalbym wydlubac chip, strawiac warstwa po warstwie i
ogladac jak zrobili - tyle ze to kilkadziesiat do kilkuset tysiecy
dolarow kosztujaca zabawa...)

--
Darek