Re: Jaki skaner ?

Autor: Maciek Krzyzanowski (grom_at_mistrz.max.pl)
Data: Sat 17 Mar 2001 - 19:45:00 MET

Użytkownik <dominis_at_poland.com> napisał w wiadomości
> Chciałbym kupić skaner za mniej więcej 500 zł. Pomóżcie jaki wybrać.
> Słyszałem, że Plustek są do kitu. Co wy na to?

posiadam plustek U12 za 350 czy cos kolo tego i nie narzekam...do domowego
urzytku starcza

> Chciałbym aby ten skaner mógł
> pracować pod USB i SCSI lub LPT. Mam płytę główną, która nie ma portu USB,
ale
> zamierzam kupić nową (do nowego komputera) i chciałbym mieć możliwość
> podłączenia skanera do nowej i starej płyty.

w takim razie IMHO pod lpt cosik z plustekow P12 (bez przystawki do slajdow)
lub PT12 (z przystawka) ten drugi drozszy chyba o jakies 100-150 zl (mniej
wiecej)

> Czy to prawda ,że skaner
> podłączany pod USB nie wymaga dodatkowego zasilacza?

plustek akurat wymaga ale sa takie co nie wymagaja...nie pamietam jakie

> dzięki.

nie ma za co

grom