Jaki skaner ?

Autor: dominis_at_poland.com
Data: Sat 17 Mar 2001 - 18:44:49 MET

Chciałbym kupić skaner za mniej więcej 500 zł. Pomóżcie jaki wybrać.
Słyszałem, że Plustek są do kitu. Co wy na to? Chciałbym aby ten skaner mógł
pracować pod USB i SCSI lub LPT. Mam płytę główną, która nie ma portu USB, ale
zamierzam kupić nową (do nowego komputera) i chciałbym mieć możliwość
podłączenia skanera do nowej i starej płyty. Czy to prawda ,że skaner
podłączany pod USB nie wymaga dodatkowego zasilacza?
dzięki.