Re: Mysz DEXXA OPTICAL

Autor: Fires (firesoft_at_softel.com.SPAN.pl)
Data: Sat 17 Mar 2001 - 15:19:33 MET

"Adam Nastula" <an_at_idn.org.pl> wrote in message
> Chcialem ostatnio zainstalowac mysz optyczna DEXXA OPTICAL. Ma ona wtyczke
> do
> gniazda PS/2. W komputerze mam gniazdo szeregowe, bo taka byla moja stara
> mysz. Poczatkowo zainstalowalem cale gniazdo PS/2, ale okazalo sie, ze
moja
> plyta glowna (AMD) nie obsluguje PS/2 i kupilem przejsciowke COM - PS/2.
> Niestety, nawet z ta przejsciowka mysz nadal nie dziala. Zawartosc
> dyskietki instalacyjnej dostarczonej z mysza jest juz na dysku. Moj
komputer
> [...]

Niektóre myszy, nawet te zwykłe nie potrafią skorzystać z przejściówki -
nawet na sprzęcie nowszej generacji.
Tak na marginesie - używałem tej myszy prze dwa, albo trzy dni. Dałem sobie
spokój, ponieważ się zawiesza (system Windows 2000).

--
  ----=== Sławomir Fajer (Fires) ==----
E-Mail: firesoft_at_softel.com.pl ====--