Mysz DEXXA OPTICAL

Autor: Adam Nastula (an_at_idn.org.pl)
Data: Sat 17 Mar 2001 - 15:06:13 MET

Chcialem ostatnio zainstalowac mysz optyczna DEXXA OPTICAL. Ma ona wtyczke
do
gniazda PS/2. W komputerze mam gniazdo szeregowe, bo taka byla moja stara
mysz. Poczatkowo zainstalowalem cale gniazdo PS/2, ale okazalo sie, ze moja
plyta glowna (AMD) nie obsluguje PS/2 i kupilem przejsciowke COM - PS/2.
Niestety, nawet z ta przejsciowka mysz nadal nie dziala. Zawartosc
dyskietki instalacyjnej dostarczonej z mysza jest juz na dysku. Moj komputer
to: PC 486 40 MHz 16 MB RAM, a wiec niestety zadne cudo.

Adam Nastula.