Re: Problem z PCMCIA

Autor: Maciej Mikler (BOMBER) (macius_at_core.pl)
Data: Sat 17 Mar 2001 - 15:09:20 MET

Kajetan wrote:

> Chodzi mi o driver pod WinMe. Moj laptop tez *powinien* wspolpracowac
> pod NT4 ze swoja (zalosna) karta dzwiekowa a tego nie robi.

Ja akurat pod NT nie mialem problemow z muzyczna...mam wszystkie
sterowniki...Pod NT natomiast padla mi PCMCIA po tym jak podlaczylem
dodatkowo modem zewnetrzny i ktory wpakowal sie chyba na to samo
przerwanie...Jedynym rozwiazaniem bylo albo instalowanie NT od nowa albo
posiadanie specjlanego programu cos jakis CARd co tam zeby uruchomic z
powrotem kontroler w NT. Wgralem wiec ME a tu kupa bvo tez nie dziala jak
na razie:-(

Pozdrawiam
Maciek