Re: Jaki WYGODNY skaner?

Autor: Boombastic (boombastic_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 17 Mar 2001 - 15:18:49 MET

Użytkownik "Mariusz Michna" <mariusz_at_tpc.com.pl> napisał w wiadomości
> Witam!
> Szukam jakiegos wygodnego skanera do firmy.
> Powinien miec:
> -jakies przyciski na panelu, wykonujace od razu kopie dokumentu na
> drukarce, bez uzywania myszy i klawiatury,
> -zlacze USB
> -najlepiej zasilany przez USB,
> rozsadna cena..
>
> Ma ktos jakies doswiadczenia w tej materii?

Mistrzem świata w tej kategorii jest Plustek OpticPro UT12. Masz gotowe
przyciski do faksu, poczty elektronicznej, skanowania i kopiowania. Cena to
ok. 500-550 zł brutto. Do tego jeszcze jest przystawka do skanowania
slajdów. Jestem szczęśliwym posiadaczem czegoś takiego i jestem bardzo
zadowolony. Rozdzielczość 1200x1200 dpi i jest wystarczająca.