Re: Problem z PCMCIA

Autor: Maciej Mikler (BOMBER) (macius_at_core.pl)
Data: Sat 17 Mar 2001 - 12:02:57 MET

Kajetan wrote:

> Serwis? A pisze gdzies ze ten c-acces wspolpracuje z twoja PCIMCIA?

Sluchaj, jak wczesniej mialem windowsy 98 swego czasu to wszystko hulalo...
a teraz pod ME te sterowniki do kontorolera nie pomagaja cos...bo na
kontrolerze jest konflikt i koniec...nie pokazuje ile ma gniazd itd..... :-(
Kurde do serwisu jak w Kraku pojde to mnie ladnie skasuja.........za glupie
przylutowanie wtyku do modemu wzieli 25 zl.... :-(

Pozdrawiam
Maciej Mikler