Re: 3 lata gwarancji na hdd to tylko bajer!!!!! (WIECEJ BAJEROW)

Autor: Dariusz (dariusj_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 17 Mar 2001 - 11:48:42 MET

Co do
> przegladow obudow co 6 mies. to musialbys zobaczyc jaki syf potrafi sie
> zebrac w kompie przez 3 miesiace jak smierdziel mieszkania nie odkurza tylko
> traktuje kompa jak w filtr w akwarium.

To racja, ze zasilacz peceta to straszny syf, ale wtedy to sie nie
nazywa przeglad obudowy a czyszczenie wiatraka.
Niemniej nie rozumiem dlaczego by nie zakladac filtra na wlot powietrza.
Widzialem dziesiatki takich kompow z wlokninowym filtrem kurzowym
i zasilacz sie mocniej nie grzal a syf do srodka sie nie ladowal.

Pamietaj ze big towerki i inne pasci stawia sie czesto na ziemi, na
dywanie i czy podloga wypucowana czy nie, to wlatuja tam fredzle z
dywanow, pierze z poscieli i rozna wloknina.

Ja zakladam filtr przeciwkurzowy przed wentylatorem i mam z tym spokoj.