Re: zmiana stajni

Autor: Przemek Galczewski (sako_at_infinity.waw.pl)
Data: Sat 17 Mar 2001 - 03:51:18 MET

Sobom wrote:

> [...]
> juz kiedys to zrobic, ale jakos braklo kasy ;)
> Mam zamiar zamienic swojego Intela (BI440ZX) na Solteka SL-75 KAV-X, a celka
> 466 na durona 700-800. Chcialbym sie spytac posiadaczy takowego sprzetu, czy
> sa jakiekolwiek problemy, z ktorymi moze sie spotkac ktos kto zmienia plyte
> (wole sie spytac od razu, a nie pozniej gdy komp mi nie bedzie chcial ruszyc
> ;). Reszta sprzetu: HDD Szajsung 10,2GB (chyba ata66), Riva TNT2 M64 32MB,
> 64 Ram'u (PC100), CTX VL 700 (17'), drukarka HP 610, skaner Acer 3300 - usb.
> Na co trzeba zwrocic uwage przy przejsciu z chipa Intela na VIA - czy sa

chodzi dobrze, ale trzeba zainstalowac drivery VIA All In One, bez tego nie da
rady. Nie mam takiej plyty osobiscie, ale juz pare sie przewinelo przez moje
rece...

> Czy wystarczy zasilacz 230W?

W tej konfiguracji nie powinno byc problemow

> Wazne - jaki wybrac wentylator (ten z celka oddam razem z plyta), zeby mozna
> troche pokrecic durona - jesli mozna to prosze o dwa typy: 1. najlepszy, 2.
> najekonomiczniejszy.

dobry :-) roznice w cenie sa nieduze, jak sie kupuje sprzet za 1K PLN, to
roznica 20 pln jest pomijalna ..

> Czy mozna na maxa podkrecic durona przy pamieci PC100 - czy od razu lepiej
> wymienic moje 64/100 na 128/133?

lepiej wymienic, ale mozna podkrecic i na tych.

> P.S. Rownie wazne - i jeszcze modem. Mam teraz Aquile (wewnetrzny) i
> chce/musze wymienic go na jakis zewnetrzny (z wlasnym scalakiem). Mozecie mi
> podac jakies modemy spelniajace warunki: ma chodzic pod linuxem, V.90
> (najlepiej z mozliwoscia pozniejszej przerobki na V.92 - firmware), jak
> najtanszy - 200zl + moja Aquila, no i zeby byl zewnetrzny.

zewnetrzne RS-232 chodza pod linuxem, ale to wydatek w okolicy 300 PLN (glowy
nie dam za cene)

--
Pozdrawiam, Przemek SAKO Galczewski
Synthetic Artificial Killing Organism  *  Linux registered user:115344