Re: Czyzby poczatek konca Intela ?

Autor: Oleander Puzyrkiewicz (trash_at_military.milnet.pl)
Data: Sat 17 Mar 2001 - 01:57:12 MET

On Fri, 16 Mar 2001 09:31:57 +0100, Wojciech Giersz wrote:

> Czyli dla Ciebie serwer złożony przez Compaqa jest identyczny jakosciowo z
> serwerem złożonym przez pana Henia w garażu (już nie mówišc o pózniejszym
> supporcie)? Gratuluję podejscia.

jesli znam pana Henia i mam zaufanie do jego umiejetnosci w tym
zakresie - jak najbardziej. co do supportu - zwykle nei ma co
na niego liczyc.

> A powinienes zobaczyć, a nie wykazywać się skrajnš ignorancjš.

widzialem, aczkolwiek nie na klastrze ani smp. nadal nie widze
sensu uzywania.

> Jako serwer LAN? ROTFL.

oczywiscie. owszem, bedzie pare-parenascie procent wolniejszy.
w zamian dostajemy duzo wieksza elastycznosc i bezpieczenstwo.
imho oplaca sie.