Re: Z Mini Disku na CD-R

Autor: Bartman (bartman_at_2com.pl)
Data: Thu 15 Mar 2001 - 19:25:15 MET

Negatyw napisał(a) w wiadomości: <98lpta$g6k$1_at_news.tpi.pl>...
>Witam!
>Male praktyczne pytanko:
>W jaki sposob (i przy uzyciu jakich programow) moge zrzucic nagrania z MINI
>DISK-u na twardziela a z niego na CD-R i zrobic z tego plyte audio ??? Z
>jakiego wyjscia odtwarzacza MINI DISK-u mam skorzystac ???
>
>Czekam na porady od praktykow !!! :)))
>
>Pozdro
>Negatyw

Uzyj wyjscia liniowego (przenosny MD - na jacku, stacjonarny - RCA).
Program dolaczony do SB powinien miec funkcje zgrywania dzwieku do formatu
.wav, potem takie pliki wypalasz w formacie CDaudio w programie od
nagrywarki. I po robocie.

Pokłonik
BARTMAN
bartman_at_2com.pl