Re: Samsung 755 DF

Autor: Wagus (wagus_at_ae.katowice.pl)
Data: Fri 16 Mar 2001 - 16:36:05 MET

Użytkownik "Olko" <alexandrus_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

> Wlasnie przymierzam sie do tego monitorka i mam kilka pytan w zwiazku z
> tym.
> Czy oczy po 15 minutach nie zaczna mi krwawic przy pracy z nim ?
> Chodzi mi o odswiezanie przy rozdzielczosci 1024/768 .

Mnie nie łzawią :-) W tej rozdziałce mogę mieć 105 Hz. Ustawiłem na 100 i
jest OK. Jedyny problem z tym monitorem to gorsza ostrość w rogach ekranu.
Choć gorsza do takiego stopnia, że jestem w stanie to zaakceptować. Poza
tym jednak daje się we znaki brak filtra (przy bocznym świetle). Ale to
problem monitorów w ogóle, a nie tylko tego. Jednak gdybym chciał kupić
odpowiednik tego, który miałem w 15-ce (Polaroid Contour Gold z kołnierzem),
musiałbym wybulić 600 zł, więc póki co odpuściłem sobie. Taniej jest
zasłonić okno ;-).

> Czy ten Samsung zmiesci do dziury w biurku o wymiarach:
> 42 cm od sciany do konca polki ,wysokosc 42cm .
> Chodzi mi oczywiscie o monitor z podstawka.

Głębokość: ~ 43 cm
Wysokość: 41 cm

Tylko czy nie będzie mu za ciepło?...

--
# Zdrówka, Waguś (or compatible), wagus[at]ae.katowice.pl
# Gadu-Gadu UIN: 502516, ICQ UIN: 57657579