Samsung 755 DF

Autor: Olko (alexandrus_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 11 Mar 2001 - 11:02:54 MET

Czesc grupowicze!

Wlasnie przymierzam sie do tego monitorka i mam kilka pytan w zwiazku z tym.
Czy oczy po 15 minutach nie zaczna mi krwawic przy pracy z nim ?
Chodzi mi o odswiezanie przy rozdzielczosci 1024/768 .
Mam teraz taki monitor zwany Compal i po 10 minutach przy 800/600 oczy mnie
pieka i w dodatku lzawia.
Czy ten Samsung zmiesci do dziury w biurku o wymiarach:
42 cm od sciany do konca polki ,wysokosc 42cm .
Chodzi mi oczywiscie o monitor z podstawka.
Dzieki za pomoc!

Pozdrawiam.

Olko