Re: Uwaga na nowy VIRUS !!!

Autor: Tomasz Dabrowski (tdabrowski_at_lucent.com)
Data: Fri 16 Mar 2001 - 17:16:43 MET

/ >8 /
> pole do popisu... Na razie puki co nie idzie ustawic jakis smiesznych parametruw
> odswiezania zeby monitor ulegl uszkodzeniu. A jednolite swiecenie w jeden punk
> ekranu niczym nie grozi (o ile nie zostanie w takim stanie powyzej godziny).
/ 8< /

Witam,
Znajomy swego czasu skopcil monitor bawiac sie w programowanie.
Nie wiem co on tam mial za karte grafiki ani jaki monitor
(jakies 4 lata temu i nie bylo to nowe) ale ustawil jakas absurdalna
czestotliwosc
odswiezania i... musial pozyczyc od kogos jakiegos monochromatycznego staruszka.
Slyszalem tez o zabawach z dyskami typu "BreakDance" za pomoca glowic.
Ale to bylo w formie plotki, "ktos, gdzies, kiedys..." wiec nie wiem,
ile w tym prawdy.

Pozdrawiam,
Tomek