Re: setdma.....

Autor: mac (mac_at_tygodnik.pl)
Data: Fri 16 Mar 2001 - 13:50:58 MET

> Instalujesz 4-in-1. Jeśli podczas instalacji _nie ma_ nic o
> "Bus Master IDE Controller" albo "VIA BM IDE Controller", to znaczy
> że ten 4-in-1 nie obsługuje dla aktualnie zainstalowanego systemu
> driver'ów. Ostatecznie możesz wejść do "Mojego komputera", i
> w "Panelu sterowania" wskazać że chcesz zainstalować nowy sprzęt,
> wybierasz kontrolery i wskazujesz katalog w którym leży 4-in-1.
> Ale to nie jest dobra metoda. Postaraj się ściągnąć nowe drivery.

Ja do plyty Soltek SL-75 KAV sciagnalem sobie cos takiego jak VIA IDE driver
(dla chipsetu KT133A), bo tez nie moglem pod WinME zainstalowac sterownika
busmastera firmy VIA - wciaz pozostawal microsoftowy. Zainstalowalem to
sobie i teraz faktycznie jest sterownik VIA bus master.

mac

PS. Pod Win98SE sterownik 4in1 zainstalowal sie poprawnie w calosci.