Re: setdma.....

Autor: Łukasz Bromirski (L.Bromirski_at_prosys.com.pl)
Data: Fri 16 Mar 2001 - 13:39:04 MET

gatka wrote:

> Wita.
> W pakieci 4 in 1 jest cos takiego jak "setdma" jak uruchomie te progamik to
> zadne opcje nie sa dostepne.....
> ktos pisal o programie pod nazwa via Bus Master ale niestety nigdzie go nie
> moge znalesc......
> moze jakies namiary???
> dzieki i pozdrawiam

Instalujesz 4-in-1. Jeśli podczas instalacji _nie ma_ nic o
"Bus Master IDE Controller" albo "VIA BM IDE Controller", to znaczy
że ten 4-in-1 nie obsługuje dla aktualnie zainstalowanego systemu
driver'ów. Ostatecznie możesz wejść do "Mojego komputera", i
w "Panelu sterowania" wskazać że chcesz zainstalować nowy sprzęt,
wybierasz kontrolery i wskazujesz katalog w którym leży 4-in-1.
Ale to nie jest dobra metoda. Postaraj się ściągnąć nowe drivery.

--
Łukasz Bromirski
L.Bromirski_at_prosys.com.pl