Odczyt danych z portu COM

Autor: D.K. (DariuszKleina_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 16 Mar 2001 - 11:36:40 MET

Cze

Mam aplikacje w Clipperze pracujaca na 386 ze wstawkami w C i Assemblerze.
Jej zadaniem jest odczytywanie (i zapis do bazy) wartosci z wagi
elektronicznej. Komputer chodzi 24h na dobe, natomiast waga jest wylanczana
(np. po to aby ja wyczyscic). Problem polega na tym, ze po wlaczeniu wagi
komputer traci komunikacje z nia na kilka(nascie) minut. Probowalem roznych
sztuczek. Wlacznie z ponowna reinicjacja portu. Niestety nic nie pomaga.
Prawdopodobnie sytuacja bedzie taka, ze po wlaczeniu na porcie COM pojawiaja
sie jakies chore napiecia, ktore zaburzaja prace portu. Byc moze ktos bedzie
wiedzial co z tym zrobic.

D.K