Re: 3 lata gwarancji na hdd to tylko bajer!!!!!

Autor: Dariusz (dariusj_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 16 Mar 2001 - 11:13:46 MET

> Czemu nawet nie pofatygowałeś się do artykułu jaki podałem? Nie
> pisałem nic o długości gwarancji, lecz warunkach w których biegnie na
> nowo (Art. 581.).

a to czytal ?

Art. 581. § 1. Jeżeli w wykonaniu swoich obowiązków gwarant dostarczył
uprawnionemu z
gwarancji zamiast rzeczy wadliwej rzecz wolną od wad albo dokonał
istotnych napraw rzeczy
objętej gwarancją, termin gwarancji biegnie na nowo od chwili
dostarczenia rzeczy wolnej
od wad lub zwrócenia rzeczy naprawionej. Jeżeli gwarant wymienił część
rzeczy, przepis
powyższy stosuje się odpowiednio do części wymienionej.