Re: 3 lata gwarancji na hdd to tylko bajer!!!!!

Autor: Lulek (lul3k_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 16 Mar 2001 - 10:48:41 MET

On Thu, 15 Mar 2001 22:56:45 +0100, Dariusz <dariusj_at_poczta.onet.pl>
wrote:

>Czego ludziom mieszasz w glowie ?
>
>Jezeli producent udzieli dozywotniej gwarancji to taka obowiazuje.
>Jezeli 3 lata na dyski to tak jest.

Czemu nawet nie pofatygowałeś się do artykułu jaki podałem? Nie
pisałem nic o długości gwarancji, lecz warunkach w których biegnie na
nowo (Art. 581.).

>Kodeks okresla jedynie ustawowe minimum.
>A czym lepszy producent tym udziela dluzszej gwarancji.

Kodeks nie określa żadnego minimum.

Art. 577. § 2. Jeżeli w gwarancji nie zastrzeżono innego terminu,
termin wynosi jeden rok licząc od dnia, kiedy rzecz została kupującemu
wydana.

(-)
Lulek

PS. Popraw kodowanie.