Re: sprzedałem płytę i problem !

Autor: Dariusz (dariusj_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 16 Mar 2001 - 11:16:29 MET

> ps. oczywiście nie jestem na tyle naiwny żeby przyjąć ją z powrotem tym
> bardziej że nie dawałem rękojmi ale jeśli gość jest szczery to chciałbym mu
> jakoś pomóc.

prawdopodobnie czeka cie jednak zwrot pieniedzy, bo jak plyta padnieta
to pomoc sie na wiele nie zda.

Mogles pakowac przy swiadkach i sprawdzic ze sprawna
i wylaczyc ryzyko uszkodzenia w transporcie.

ale skoro tego nie uczyniles, to dla kupujacego skutek taki sam
jakbys wyslal uszkodzona plyte, czyli kasa zurueck ;)