Re: TX, VX i inne ...

Autor: Krzywarp (krzywarp_at_yoyo.pl)
Data: Fri 16 Mar 2001 - 11:06:00 MET

> Nawet GTS? Albo Radeon DDR? Można spokojnie założyć, że mówimy o
konfiguracji,
> w której wšskim gardłem będzie własnie chipset, a nie karta graficzna,
> czy też procesor.

Taka rozdzielczość jest wąskim gardłem głównie dla GF2, a mniej dla
Radeona, pomimo słabszego chipsetu, gdyż Radeon ma znacznie lepszą
komunikację z pamięcią karty, niż GTS. Wtedy właśnie pamięć karty nie
nadąża z przesyłaniem takiej dużej ilości danych, jaką potrzebuje
jednostka GPU.
Zgadzam się, że na chipsecie VIA, który ma troszkę słabszą implementację
AGP od BXa Intela, liczba klatek może być mniejsza, ale przy takich
rozdzielczościach będą to różnice minimalne i w zasadzie niezauważalne.
pozdrawiam
Krzysiek