Re: migotanie przy 75Hz -monitor czy karta ???

Autor: Wojciech Chmielewski (chmielewskiw_at_poland.com)
Data: Fri 16 Mar 2001 - 09:32:49 MET

To samo myslalem jak monitor mi migal, ze to niemozliwe, ze siec
energetyczna spelnia normy itd itp, dlatego tez 2-krotnie nowy monitor
ladowal w serwisie, tym bardziej, ze to nie byle jaki monitor SONY 400 GS.
Dwie naprawy i wymiana "bebechow" nie pomogly, a zmiana miejsca zamieszkania
TAK, wniosek jest prosty - siec energetyczna w Polsce nie wszedzie spelnia
normy o ktorych mowisz.
A co do UPSow... dowiadywalem sie w wielu miejscach, nawet testowalem
takiego UPSika wartego jakies 500-600 PLN i nie pomagal. W koncu rozmawialem
z fachowcami od UPSow i na taka niestabilna siec nalezaloby kupic jakiegos
UPSa typu on-line, a najtansze wlasnie kosztuja cos kolo 3tys PLN.

Wojtek