Re: 3 lata gwarancji na hdd to tylko bajer!!!!!

Autor: Przemek (cornhole_at_darmo.alter.pl)
Data: Thu 15 Mar 2001 - 21:17:09 MET

Kamil napisał(a) w wiadomości: <98o1l1$ngu$1_at_news.tpi.pl>...

>BARDZO prosze znawcow zagadnienia o wyrazenie swoich opini na ten temat,
>Czy istnieja jakies akty prawne (prosze o ewentualne cytaty lub limki) przy
>pomocy ktorych
>moglbym dochodzic swoich roszczen, o wydanie nowej 35 miesiecznej gwarancji
>na hdd.

tak jak już pisałem - gdy wymienisz dysk na nowy, to wg Kodeksu Cywilnego:
art.581 par.1 "... termin gwar. biegnie na nowo od chwili dostarczenia
rzeczy wolnej od wad ..." - inaczej jest z rękojmią.

Radzę wszystkim zapoznać się z art.556-582 KC o gwarancji i rękojmii za
wady - to się naprawdę przydaje, żeby nie dać się zrobić głupiemu sprzedawcy
w balona.