Autor: RusH (rush_at_kiti.pulse.pdi.net.SPAM_WON)
Data: Fri 16 Mar 2001 - 01:33:27 MET
The ernest wrote:
>Powiem, krotko. Warunki gwarancji dykuje sprzedawcy
>detalicznemu - dystrybutor albo producent. Oni znaja polskie
>prawo.
ROTFL chciales powiedzec "naciagaja polskie prawo" :)
>Nie mozna wymienic czegos na cos
>innego nawet za doplata,
jak sie jest dobrym handlazem to mozna ..i tak z servisu wruci
wiekszy dysk niz np8gb bo takich juz nie ma
>Sprzedawca, ma gotowe karty
>gwarancyjne (od dystrybutora, lub producenta) i zna dobrze
>warunki gwarancji jakie tam figuruja.
ke ? ze niby ktoora hurtownia takie takry daje ? Action ? AB ?
:)
>Jak dystrybutor napisal
>w warunkach gwarancji, ze nie wystawia nowej karty na
>wymieniony produkt to przeciez sprzedawca nie wystawi swojej,
>bo nie ma do tego prawa i nic nie moze zrobic.
Dystrybutor tez MUSI przestrzegac prawa , a prawo jest takie ze
gwarancje sie PRZEDLUZA przy naprawie , PONAWIA przy wymianie -
i koniec.
>Wiec mozesz mnie straszyc prawnikami. Ja odesle cie do
>\dystrybutora, bo to on jest gwarantem i tyle!
Widzisz ..tak nie jest. Dystrybutor sie na ciebie wypnie a Sad
konsumencki sklepie TFOJA pupe ..bo to ty wystawiles karte
gwarancyjna (rozmawiamy w tym watku o hdd a nie monitorach).
-- Pozdrawiam. RusH // Asus P2B 1GHz Powered http://kiti.pulse.pdi.net life is O/C // BigTowerATX CaseMod
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Tue 18 May 2004 - 21:40:00 MET DST