Re: 3 lata gwarancji na hdd to tylko bajer!!!!!

Autor: RusH (rush_at_kiti.pulse.pdi.net.SPAM_WON)
Data: Fri 16 Mar 2001 - 01:33:27 MET

The ernest wrote:

>Powiem, krotko. Warunki gwarancji dykuje sprzedawcy
>detalicznemu - dystrybutor albo producent. Oni znaja polskie
>prawo.

ROTFL chciales powiedzec "naciagaja polskie prawo" :)

>Nie mozna wymienic czegos na cos
>innego nawet za doplata,

jak sie jest dobrym handlazem to mozna ..i tak z servisu wruci
wiekszy dysk niz np8gb bo takich juz nie ma

>Sprzedawca, ma gotowe karty
>gwarancyjne (od dystrybutora, lub producenta) i zna dobrze
>warunki gwarancji jakie tam figuruja.

ke ? ze niby ktoora hurtownia takie takry daje ? Action ? AB ?
:)

>Jak dystrybutor napisal
>w warunkach gwarancji, ze nie wystawia nowej karty na
>wymieniony produkt to przeciez sprzedawca nie wystawi swojej,
>bo nie ma do tego prawa i nic nie moze zrobic.

Dystrybutor tez MUSI przestrzegac prawa , a prawo jest takie ze
gwarancje sie PRZEDLUZA przy naprawie , PONAWIA przy wymianie -
i koniec.

>Wiec mozesz mnie straszyc prawnikami. Ja odesle cie do
>\dystrybutora, bo to on jest gwarantem i tyle!

Widzisz ..tak nie jest. Dystrybutor sie na ciebie wypnie a Sad
konsumencki sklepie TFOJA pupe ..bo to ty wystawiles karte
gwarancyjna (rozmawiamy w tym watku o hdd a nie monitorach).

--
Pozdrawiam.
RusH  // Asus P2B 1GHz Powered