Re: Monitor 19''

Autor: Janko Wiśniewski (jan28ko_at_kki.net.pl)
Data: Thu 15 Mar 2001 - 15:46:46 MET

Użytkownik "Marcin G" <margud_at_poczta.wp.pl> napisał w wiadomości
> Cześć
>
> Chcę kupić monitor 19 calowy i ostatnio zobaczyłem taki oto monitor LG
> Flatron 915 FT Plus za około 2300zł. Chciałbym się dowiedzieć od
szanownych
> grupowiczów czy ten monitor jest wart takich pieniędzy.
>
> Pozdrawiam Marcin

Nie jest wart tych pieniedzy. Za 2200 mozna sobie sprawic SONY E400 i to
jest monitor a paskach podtrzymujacych siatke to pieprza ci co ich nie
widzieli na oczy. Owszem sa ale po kilku godzinach pracy sie ich nie
zauwaza. Widzialem wiele monitorow, LG Fletrona tez ale ten monitor powala
(w tej kategorii cenowej). Mozna sie jeszcze zastanawiac nad IIYAMA. LG to
sobie kup odkurzacz do samochodu :). Ludzie kupuja Fletrony i sa szczesliwi
bo nie widzieli monitorow z kinolami SONY i Mitsubishi.