Re: 3D Mark 2001 - DZISIAJ !

Autor: Airwolf (airwolf_at_astercity.net)
Data: Thu 15 Mar 2001 - 14:07:15 MET


> przy okazji - czy mozna wymusic w gierce opengl, jak skubana wystawia =
do
> "wyboru" tylko direct3D?

Mo=BFna o ile gra wspiera OpenGL - program napisany pod API OpenGL
wygl=B1da zupe=B3nie inaczej ni=BF napisany pod API Direct 3D i je=B6li
by=B3 pisany od pocz=B1tku pod Direct 3D to nie ma mo=BFliwo=B6ci
uruchomienia go na OpenGL'u - chyba =BFe za pomoc=B1 programu
po=B6rednicz=B1cego - wrappera (ale akurat o ile widzia=B3em
wrappery z OpenGL na Direct3D to w drug=B1 stron=EA ju=BF nie...).

Oczywi=B6cie gra mo=BFe wspiera=E6 oba interface'y - gdy wyposa=BFona
jest w engine graficzny posiadaj=B1cy biblioteki umo=BFliwiaj=B1cy
rendering na jednym i na drugim API...

--=20
_______.________----_---=3D[Tomasz =
Sopy=B3o]=3D-----=3D[airwolf_at_astercity.net]=3D-
   =
__.-^---..______//---=3D[IRC:#lotnictwo]=3D--=3D[http://www.skrzydla.com]=
=3D-
 _/) |__\_o =
_.//--\\---=3D[ICQ:2303703]=3D=3D[http://latajace.skrzydla.com]=3D-
(____)___<.-'-------`'--=3D["Celeron, it's an overpriced waste of =
sand"]=3D-



To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Tue 18 May 2004 - 21:39:53 MET DST